Home » , » ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ



                                ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο Κοκό είναι ένας γκαφατζής φωτογράφος. Ο ντετέκτιβ Νίκος Φατούρος του
αναθέτει τη φωτογράφηση ενός συζύγου που απατά τη γυναίκα του και
βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Κύπρο. Πριν αποχωρίσει για την Κύπρο, με
βοηθό του τον Θανάση, θα βρεθεί να μεταφέρει κατά λάθος το αρχαίο άγαλμα
της χρυσής κουκουβάγιας, το οποίο έκλεψε ο Τζίμης και η Μάγια, μαζί με
την παρέα τους. Τώρα όλη η συμμορία ακολουθεί τον Κοκό, προσπαθώντας να
πάρει πίσω το άγαλμα



MOVIES ONLINE ANYTIME  ταινιες  seires.. https://onlaintenies.blogspot.gr/ greek subsΓια να δείτε την ταινία επιλέξτε έναν από τους 3 πάροχους (HDVID.TV , vidto ή Streamcloud.) Εάν είστε από κινητό ή tablet σας προτείνουμε HDVID.TV

                        HDVID.TV             vidto.me         Streamcloud


                          Read more:https://onlaintenies.blogspot.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TENIOMANIA

... ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ... WELCOME TO MY BLOG ...

Popular Posts

Bla Bla ...!  Θα εξαφανιστώ για να δείτε!

γιορτες σημερα

 
Copyright ©
Created By ΤΕΝΙΟΜΑΝΙΑ | Distributed By ΤΕΝΙΟΜΑΝΙΑ